Kingdom of love 1

Yumiko · 17:29 1400/03/25

یه روز یکی دید گلی رو ،خواست بچینه تاج سر و 

تیزی تیغ ها رو که دید...عقلش بهش گفت که نرو 

گل به خار گفت که چرا نمیشی از من ، تو جدا؟؟! 

برو میخوام تنها باشم...تو خیلی زشتی به خدا...!! 

یه صبح سرد خیلی زود...بوته خار اونجا نبود 

با همه عشقی که داشت...با دلی که شکسته بود 

چشمای گل یه وقتی دید که دستی اونو از شاخه چید 

نگاه گل هر جا که گشت ... بوته خاری رو ندید...!! 

- حالا... حالا...من...چطور...چطور تونستی؟من...

فلش بک

- هاااااااا .

خمیازه ی بلند بالایی کشیدم و از خواب بیدار شدم . هیسا پرید رو صورتم و یکم راه رفت . خندیدم و بغلش کردم و از رو صورتم برش داشتم . یه میوووو از سر اعتراض کرد که خندم گرفت .

من هیسونا کالاهان هستم . 19 سالمه و توی گرینلندرgrinlander زندگی میکنم. گرینلندر یه پادشاهیه که به پادشاهی عشق معروفه .

من شاهزاده ی این پادشاهی هستم و ⅓ این سرزمین قلمروی منه .⅓ برای مادرم و ⅓ برای پدرم .

هیدئو

از خواب بیدار شدم . هااا . یه خمیازه کوچیک کشیدم و از تخت اومدم پایین . مادام شیپرmadam shiper تقه ی محکمی به در زد و گفت : پسره ی تنبل بیدار شو ببینم .

با بی حوصلگی جواب دادم : بیدارم بیدارم .

من هیدئو هستم . نمیدونم فامیلیم چیه چون هیچوقت پدر و مادرم رو ندیدم . برای همین از بچگی تا الآن که میشه 20 سال تو یتیم خونه زندگی کردم . که 2 ماه پیش یه زن منو به فرزندی گرفت که همین مادام شیپره .

من یه هدفون نارنجی دارم و معمولا آهنگای پاپ ، راک و رپ گوش میدم . ینی کلا آهنگای کلاسیک و غمگین و اینا تو هدفونم کم پیدا میشه .

نکته : هدفون ها معمولا یه نوع فلش هایی دارند که در آنها آهنگ می‌ریزن و بدون اینکه هدفون رو به گوشی وصل کنن میتونن گوش بدن .

اینم نکته*^*

این پارت آزمایشی بود*^*

پس کامنت پلیززز*^*

یه نظر سنجی*^*:

شیگارا و آیوی رو خواهر برادر کنم؟*^*

۱۰ تا کامنت بده تا بعدی رو بزارم

گود بای

بابای